Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vybrané kvantitativní metody a jejich užití ve finanční analýze obchodního řetězce
Rečka, Ondřej ; Hanušová, Helena (oponent) ; Chvátalová, Zuzana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení výsledků finanční analýzy a jejich interpretaci pro posouzení finančního zdraví obchodní společnosti. Finanční analýza je provedena pomocí poměrových ukazatelů, jejich časových řad, regresních modelů vybraných ukazatelů pro identifikaci časového vývoje. Pro aplikaci vybraných kvantitativních metod byl zvolen matematický software Maple a software MS Excel. Výsledná interpretace výsledků finanční analýzy slouží k návrhům pro možné zlepšení finanční situace analyzované společnosti.
Podnikatelský plán pro založení prodejny se sportovními potřebami
Pospíšilová, Petra ; Vykoukalová, Alena (oponent) ; Vykoukalová, Alena (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu pro založení maloobchodu se sportovními potřebami. Práce se skládá ze tří částí, teoretické, analytické a návrhu vlastního řešení. V první části se věnuji uvedení teoretických východisek a poznatků, které jsou aplikovány v další části práce. V analýze se zaměřuji na prostředí firmy. V návrhové části je zpracován samotný podnikatelský záměr, který obsahuje marketingový a finanční plán.
Návrh strategie řízení obchodu ve společnosti
Šalomounová, Andrea ; Krejčí, Josef (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem strategie řízení obchodu ve společnosti. Práce se skládá z popisu podnikání společnosti HORPO, spol. s r. o., analýzy současného stavu maloobchodní jednotky, vyhodnocení teoretických východisek souvisejících s maloobchodní činností a vlastních návrhů řešení včetně podmínek realizace a přínosů těchto návrhů.
Vybrané kvantitativní metody a jejich užití ve finanční analýze obchodního řetězce
Rečka, Ondřej ; Hanušová, Helena (oponent) ; Chvátalová, Zuzana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení výsledků finanční analýzy a jejich interpretaci pro posouzení finančního zdraví obchodní společnosti. Finanční analýza je provedena pomocí poměrových ukazatelů, jejich časových řad, regresních modelů vybraných ukazatelů pro identifikaci časového vývoje. Pro aplikaci vybraných kvantitativních metod byl zvolen matematický software Maple a software MS Excel. Výsledná interpretace výsledků finanční analýzy slouží k návrhům pro možné zlepšení finanční situace analyzované společnosti.
Use of marketing tools at a retail store
Burdová, Beáta ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Pelc, Milan (oponent)
Diplomová práce se zabývá rozvojem maloobchodní prodejny farmářskych potravin v Jižních Čechách pomocí využívání marketingových nástrojů. Teoretická část práce se zabývá vymezením trhu, základními marketingovými nástroji, spolu s popisem jejich významnosti a definováním zákazníka. Dále popisuje situaci farmářských trhů a farmářských potravin v ČR. Praktická část popisuje vývoj prodejny farmářských potravin ve městě Tábor v Jižních Čechách, a to od začátku svého působení až po současnost, a také hlavní změnu, která nastala ve fungování prodejny. Práce se ve své praktické části primárně soustřeďuje na analýzu jednotlivých marketingových nástrojů, které prodejna farmářských potravin používá, aby udržela vztah se svými současnými zákazníky, a zároveň navazovala neustálý kontakt s novými, potenciálními zákazníky. Praktická část na závěr popisuje finanční vyhodnocení některých marketingových nástrojů.
Návrh strategie řízení obchodu ve společnosti
Šalomounová, Andrea ; Krejčí, Josef (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem strategie řízení obchodu ve společnosti. Práce se skládá z popisu podnikání společnosti HORPO, spol. s r. o., analýzy současného stavu maloobchodní jednotky, vyhodnocení teoretických východisek souvisejících s maloobchodní činností a vlastních návrhů řešení včetně podmínek realizace a přínosů těchto návrhů.
Podnikatelský plán pro založení prodejny se sportovními potřebami
Pospíšilová, Petra ; Vykoukalová, Alena (oponent) ; Vykoukalová, Alena (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu pro založení maloobchodu se sportovními potřebami. Práce se skládá ze tří částí, teoretické, analytické a návrhu vlastního řešení. V první části se věnuji uvedení teoretických východisek a poznatků, které jsou aplikovány v další části práce. V analýze se zaměřuji na prostředí firmy. V návrhové části je zpracován samotný podnikatelský záměr, který obsahuje marketingový a finanční plán.
Porovnání maloobchodních provozoven společnosti Toris s.r.o
Davidová, Šárka ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Brůžek, Aleš (oponent)
Tato bakalářská práce srovnává maloobchodní provozovny společnosti Toris s.r.o. Provozovny jsou porovnávány na základě struktury pracovní náplně a nákupní atmosféry. Cílem práce je komparace jednotlivých provozoven společnosti Toris s.r.o., poukázání na rezervy ve fungování a návrh případných zlepšení. Rozdělena je na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny pojmy nákupní atmosféra a řízení zaměstnanců v maloobchodním provozu. V praktické části je pak představena samotná společnost Toris s.r.o. a její provozovny které jsou následně hodnoceny.
Stimuly k nákupu ve vybrané prodejně
ŠŤASTNÁ, Tereza
Bakalářská práce se zabývá analýzou stimulů k nákupu ve vybrané maloobchodní prodejně. Teoretická část práce obsahuje poznatky z odborné literatury, které jsou následně v praktické části aplikovány a dále rozvíjeny. Teorie poukazuje na to, jak by stimuly měly vypadat, aby prodejna dobře fungovala. Praktická část práce však ukazuje skutečný stav a odkrývá drobné nedostatky prodejny. Důležitým zdrojem pro zjištění těchto nedostatků byly výsledky z dotazníků, které jsem dala do prodejny k vyplnění zákazníkům. Do analytické části práce jsem čerpala informace z interních zdrojů firmy a z výsledků dotazníků. Na základě analýzy jsem následně mohla navrhnout opatření, která dle mého názoru mohou přispět ke zlepšení současného stavu, mohou přilákat do prodejny nové zákazníky a pomoci jim cítit se v prodejně lépe. Navržená opatření mají prodejně přinést větší návštěvnost a zvýšit její tržby. Celkové náklady na tyto návrhy jsem vyčíslila na 1,05% ročních tržeb prodejny.
Vybrané aspekty dodavatelsko odběratelských vztahů retailu a jeho dodavatelů
Vejnarová, Alena ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Šípek, Ladislav (oponent)
Práce "Vybrané aspekty dodavatelsko-odběratelských vztahů retailu a jeho dodavatelů" definuje britský maloobchod se zbožím krátkodobé spotřeby. Představuje jak vládní instituce regulující dané odvětví, tak významná nezisková sdružení mající silný vliv na tržní dění. Seznamuje čtenáře s legislativou vážící se k problematice dodavatelsko-odběratelských vztahů, zejména se Sbírkou zásad jednání supermarketů a normou, která je její nadstavbou, Sbírkou zásad zásobování zbožím krátkodobé spotřeby. Analytická část zkoumá stav britského trhu na makroekonomické úrovni, načrtává strukturu odvětví maloobchodu s potravinami, popisuje dodavatelský řetězec, spotřebitelské chování, upozorňuje na vybrané trendy v oblasti cenové a výrobkové politiky a představuje subjekty, jež jsou zavázány ustanoveními Sbírky zásad zásobování zbožím krátkodobé spotřeby. Neméně významnými jsou poznatky o stavu konkurence na lokálních trzích a bariérách, které vstupu na tyto trhy brání. Přes zavedení právní regulace jsou vztahy mezi dodavateli a odběrateli nadále nevyrovnané a nespravedlivé. Práce předkládá i prognózy budoucího vývoje na maloobchodním trhu s potravinami ve Velké Británii.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.